ايرانيه تو اون دنيا

از شير مرغ تا جوراب دايناسور

هر چيزي كه تو بخواي...

یک انگلیسی ؛ یک آمریکایی و یک ایرانی مردند و همگی رفتند جهنم

 

فرد انگلیسی گفت: دلم برای انگلیس تنگ شده

می خواهم با انگلستان تماس بگیرم و ببنیم بعضی افراد آنجا چه کار می کنند

تماس گرفت و به مدت ۵دقیقه صحبت کرد

سپس گفت:

خب، شیطان چقدر باید برای تماسم بپردازم؟؟؟

شیطان ۵ میلیون دلار خواست..

۵ میلیون دلار !!!!!!!

انگلیسی چک کشید و برگشت روی صندلی اش نشست

 

فرد آمریکایی خیلی حسود بود و شروع کرد به جیغ و فریاد که من هم می خواهم با امریکا تماس بگیرم و از اوضاع اونجا با خبر شوم..

او تماس گرفت!!

و به مدت ۱۰ دقیقه صحبت کرد.سپس گفت: خب شیطان، چقدر باید بابت تماسم پرداخت کنم؟

شیطان ۱۰ میلیون دلار خواست

۱۰ میلیون دلار!!!! امریکایی چک چکشید و برگشت بر روی صندلی اش نشست

 

و اما ایرانیه خیلی خیلی حسود بود.او شروع کرد به جیغ و فریاد که من هم می خواهم با کشورم تماس بگیرم و از اوضاع آنجا باخبر بشوم

 

او با ایران تماس گرفت و به مدت ۱۲ساعت صحبت کرد

سپس گفت: خب شیطان، چقدر باید برای تماسم پرداخت کنم؟

شیطان گفت:

۱دلار……

فقط ۱دلار؟!!!!

شیطان گفت بله خب

از جهنم به جهنم داخلیه !!!!



مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه